środa, 20 października 2010

No tak 4 CDA na raz.

Witam wszystkich. Ostatnio dostałem 4 CDA na raz i musiałem sobie dać czas. A ze studiuję nie mam czasu na pęczki i nie wszystko przeczytałem, ale dużo, a i owszem.

Jak zawsze było co czytać. Recenzji się nie czepię, bo każda jest indywidualna i jest kwestią gustu. Newsy, interesują i zawsze można dowiedzieć się czegoś ciekawego... no dobra.

Zauważyliście, że publicystyka podniosła poziom? Tylko jeden TOP - typy z pod ciemnej gwiazdy. No tu mogę podziękować zacnym redaktorom, że nie musiałem kartkować tego ambitnego kącika. A to trochę historii, a to jakieś ciekawostki. Jedyny problem to jest taki, że się domownicy do kibelka dobijają bo posiedzenia przedłużam :)

"Pierwsza" strona CDA - Na Luzie - ehhh no nie śmieszy jak trzeba, przeczytałem pare skomplikowanych i przydługich nazw i jedynie co poczułem to lekką irytację i zawód. Podziękował i przekartkował.

Tak AR - no możemy się pośmiać jak zwykle, tylko te miłe wstawki z komiksami nie co utrudniają lekturę, bo jednocześnie chce się wiedzieć co na nich jest a jednocześnie chce się je przeczytać dopiero po lekturze listu.

Co do gier - czyli dodatku, umila zakup CDA ale nie jest priorytetowy. Duże oklaski dla wydawnictwa, ładne kolekcjonerskie kąski, Hitman, GRAW, R6, KBL. Z przerażeniem tylko patrzę jak te dodatki powoli doganiają mojego kompa i wkrótce już nie będę mógł ich odpalić. Komp starzeje się szybciej niż pies, to wyjdzie 1 rok na 20-30 lat, a potem to tylko do śmietnika się nadaje. Może kiedyś wymyślą jakąś "Maść pc - cudownie odmładza twój komputer".

26-tego, moja skrzynka zaciąży z nowym egzemplarzem CDA. Liczę na coś ciekawego - wiem, że się nie zawiodę... :)

Pozdrawiam.

PS. Pozdrowienia dla kolegi Lukaza bo myśli, że jestem MrJedi. xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz