czwartek, 12 sierpnia 2010

Czekam na CDA.

Witam wszystkich mnie czytających, fanów i zagubionych.

Jako, że prenumeratę mam i mógłbym pisać co miesiąc wam,
to niestety przeniosłem graty swe do innej okolicy, do naszej zacnej stolicy,
jeszcze w Bauerze adres zmienić muszę, bo bez CDA zaraz się wkurzę.

Narazie dorobię logo, i mam nadzieje, że ściągne jeszcze kogoś
Bo gości jest tu mało, a na początku tak dobrze to wyglądało,
Niestety nie wiem czy dalej mój link w CDA umieszczają
.... powiedzcie w komentarzu, bo nie wiem czy mnie dalej nowi ludzie odwiedzają.

Kończę już, tą krótką przemowę, dam wam znać jak będzie gotowe.

2 komentarze:

  1. Czy umieszczają, nie mam pojęcia, ale czytelnicy lubią mieć co czytać, więc... Przydałoby się coś napisać w wolnej chwili :). Jest tekst - są odwiedzający.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamieszczają, zamieszczają..;)
    zamieszczają zamieszczają zamieszczają zamieszczają zamieszczają zamieszczają zamieszczają zamieszczają zamieszczają
    Ha. Ale to głupio brzmi jak się to w kółko powtarza;)

    OdpowiedzUsuń